Przejdź do treści

2it.pl Business to consumer

0

Wartość zamówienia: 0,00 zł

  • Twój koszyk jest pusty

Regulamin portalu 2it.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy 2it.pl, zwany dalej „Sklepem” działa w zgodzie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi, w szczególności w zgodzie z kodeksem cywilnym oraz ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
2. Właścicielem sklepu internetowego 2it.pl jest firma Logon S.A. w Bydgoszczy, ul. Piotrowskiego 7a, 85-098 Bydgoszcz, tel. (052) 326 00 00, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS nr 0000161973, NIP 554-023-16-68
3. Postanowienia niniejszego Regulaminu, mają zastosowanie umów zawieranych ze wszystkimi klientami. W przypadku gdy w poszczególnych zapisach Regulaminu mówi się o prawach konsumenta prawa, te zastrzeżone są wyłącznie dla klientów będących konsumentami w rozumieniu Art. 221 kodeksu cywilnego.
4. Za konsumenta zgodnie z Art. 221 kodeksu cywilnego uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
6. Korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
7. Zasady korzystania z serwisu i usług za pośrednictwem poczty elektronicznej określone są w Regulaminie Serwisu dostępnym na stronie http://www.2it.pl
8. Klient wyraża zgodę na przesyłanie mu danych, informacji itd. dotyczących realizacji umowy na podane przez klienta nr telefonów, nr fax-u, adres email, adres do korespondencji.


II. ZAKUPY

1. W sklepie internetowym zakupów można dokonać poprzez połączenie internetowe (''dodaj do koszyka''), przez faks (052) 326 00 99 pobierając formularz zamówienia. Zamówienia można także składać e-mailem na adres 2it@2it.pl z tematem ''Zamówienie''.
2. Minimalna wartość zamówienia wynosi: 100zł netto (123zł brutto)
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone i potwierdzone w dni powszednie po godz. 16.00, oraz zamówienia złożone i potwierdzone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 8.00 pierwszego następującego po tych dniach dnia roboczego.
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku zamówień składanych faksem w godzinach nocnych, niedziele i święta Klient zobowiązany jest do podania dogodnej dla siebie godziny na potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą przyjęte do realizacji.
5. Odesłanie treści zamówienia na adres zamawiającego wykonywane jest przez automat i służy wstępnej weryfikacji klienta oraz daje zamawiającemu możliwość sprawdzenia treści zamówienia. Podjęcie realizacji zamówienia wymaga podania numeru telefonu klienta. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez asystenta sklepu, o czym klient zostanie poinformowany w ciągu 48 godzin roboczych. Ważność zamówienia wynosi 48 godzin - po tym czasie zamówienia nie potwierdzone zostaną anulowane. Termin realizacji zamówień będzie uzgadniany bezpośrednio z klientem, podczas potwierdzania zamówienia. Termin realizacji zamówień uzależniony jest od potrzeb klienta oraz asortymentu i stanu w magazynie firmy LOGON SA. Standardowo zamówienia są wysyłane w ciągu 48 godzin.
6. Sklep ma prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku gdy zamówiony przez Klienta towar będzie niedostępny.


III. CENA, WARUNKI PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁEK

1.Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć - podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku sprzedaży toarów objętych procedurą VATu odwróconego mają zastosowanie odpowiednie przepisy wynikające z Ustawy z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Każdorazowo wystawiana jest faktura VAT. Klient wyraża zgodę na wystawianie faktur VAT bez swojego podpisu.
3. Warunki płatności:
- przy odbiorze towaru - płatność gotówkową u kuriera,
Lub
- przedpłata przelewem na konto bankowe na podstawie faktury Proforma (brak zapłaty w terminie 3 dni powoduje anulowanie zamówienia.
Lub
- kartą płatniczą przez Internet.
4. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem firmy spedycyjnej „DPD”.
5. Opłata za wysyłkę (ceny w zł) firmą spedycyjną DPD:
- do 30 kg:
a) 16,18 zł netto (19,90 zł brutto) do kwoty zamówienia netto 1000,- zł (1230,- zł brutto).
b) Przy zamówieniu przekraczającym kwotę netto 1000,- zł (1230,- zł brutto), koszty dostarczenia pokrywa LOGON SA
- powyżej 30kg oraz paczki wielkogabarytowe:
a) 70,00 zł netto (86,10 PLN brutto)
6. W przypadku nieodebrania przesyłki bez uzasadnienia Klient zostanie obciążony kosztami powtórnej wysyłki oraz dodatkowymi kosztami obsługi w kwocie 30 PLN netto.


IV. DOSTAWA

1. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany, zdeklarowany przez kupującego w formularzu zamówienia, przez firmę kurierską w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 17.00.
2. Sposób dostawy, realizacja wysyłki i weryfikacja zamówienia:
Zamawiane towary są przesyłane do klienta, poprzez firmy kurierskie na terenie całej Polski. Każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku nieobecności adresata, kurier zostawi awizo, na którym będzie podany numer przesyłki oraz numer telefonu, nazwa i adres przewoźnika. Pod tym numerem będzie można ustalić ponowną godzinę dostarczenia przesyłki. Z reguły jest to następny dzień roboczy. W przypadku doręczenia przesyłki należy zwrócić uwagę na firmowe taśmy zabezpieczające LOGON SA. W przypadku stwierdzenia ich naruszenia, można odstąpić od przyjęcia paczki oraz powiadomić nas o zaistniałym fakcie (telefonicznie, mailem, faksem). Kurier wówczas sporządza protokół odmowy przyjęcia paczki. Jeśli taśmy zabezpieczające są nienaruszone, kurier pobiera opłatę (w przypadku wysyłki za pobraniem) i wydaje paczkę. Po zapłaceniu należy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić zgodność zawartości paczki z danymi na fakturze oraz zamówieniu. W przypadku niezgodności zawartości paczki z deklarowaną zawartością, należy paczkę oddać kurierowi i spisać protokół niezgodności oraz powiadomić nas o zaistniałym fakcie (telefonicznie, mailem, faksem), przesyłka zwrotna realizowana jest na nasz koszt.


V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w punktach poniżej. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na formularzu stanowiącym załączniki do Regulaminu na adres Logon S.A. w Bydgoszczy, ul. Piotrowskiego 7a, 85-098 Bydgoszcz lub mail-em na adres: 2it@2it.pl Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt 1 rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której Logon SA wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz LOGON lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Logon do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Logon zaproponuje, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
4. Konsument, ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeżeli wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Logon, Logon nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Logon nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Niego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7. Konsumentowi, nie przysługuje prawo wskazane w pkt V.1 w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
5) w której klient wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
7) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
8) zawartej w drodze aukcji publicznej;
9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Logon o utracie prawa odstąpienia od umowy.


VI. REKLAMACJE

1. Sklep dostarcza towary bez wad. Sklep jako sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
3. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego.
3. Sklep nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze, w Sklepie Internetowym. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
4. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, można składać, bezpośrednio w Logon S.A. w Bydgoszczy, ul. Piotrowskiego 7a, 85-098 Bydgoszcz lub przesłać na ten adres a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru.
5. Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego Towaru i składaniu reklamacji podawane są telefonicznie na nr 52 326 00 81.


VII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń. Między innymi:
1) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy Krzysztof Tomczak
email: mrk@um.bydgoszcz.pl

2) Konsument może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nim a Sprzedawcą, http://www.wiih.com.pl/images/stories/wiih/wniosek_o_mediacje.pdf
3) Konsument może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży.

Stały sąd polubowny Konsumencki /przy Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy/ ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszczy Sad.konsumencki@wiih.com.pl

2. Konsument ma możliwość rozwiązać spór on-line za pośrednictwem poniższej platformy https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL


VIII. Spory Sądowe

Spory sądowe pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane są przez sąd według właściwości określonej na podstawie przepisów kodeksu postępowania cywilnego. Spory pomiędzy Klientem nie będącym Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane są przez sąd właściwy dla Sprzedawcy.


IX. Postanowienia końcowe

1. Umowa sprzedaży Produktów może być zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim.
2. Aktualny Regulamin Sklepu Internetowego jest publikowany na stronie 2it.pl oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną, (na podany przez Klienta adres e-mail).
3. Regulaminu może być jednostronnie zmieniony przez właściciela sklepu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych oraz Klientów, którzy złożyli zamówienie na towar a towar nie został im dostarczony.
4. Kontakt z asystentem jest możliwy pod adresem e-mail 2it@2it.pl, lub poprzez infolinię 0801 662 467, lub 52 326 00 81.
5. Firma Logon S.A. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r ''O ochronie danych osobowych''. Konsument ma prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych z baz wysyłając taką informację na adres 2it@2it.pl
6. Zasady polityki prywatności zawarte są na stronie 2it.pl/zakupy.aspx
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 9 stycznia 2017 r.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij